Revistă de Ştiinţe Socio-Umane nr. 1 (47) 2021 |
CUPRINS |
Aliona Zgardan-Crudu |
Prezentarea terminologiei din domeniul fizicii în manualele școlare (clasele a VI-a – a IX-a)
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p5-10 |
5 |
Liliana Saranciuc-Gordea, Beatricie-Valensia Saranciuc |
Aspecte de prevenire în combaterea fenomenului de violență la lecțiile de „Dezvoltare personală” în clasele primare
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p11-18 |
11 |
Marcela Vîlcu |
Fundamente teoretice și metodologice ale educației literar-artistice și lingvistice ca sistem
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p19-27 |
19 |
Liliana Saranciuc-Gordea, Irina Panica |
Valorificarea învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Arta cunoașterii de sine și a celuilalt” la disciplina „Dezvoltare personală” în clasele primare
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p28-36 |
28 |
Cristina Lașcu |
Rolul evaluării în proiectarea curriculară a instruirii
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p37-42 |
37 |
Alexandra-Cristina Nicolescu |
Rolul psihologului sportiv în pregătirea pentru concurs
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p43-52 |
43 |
Iana Tatiana-Irina |
Tipologia activităţilor didactice care valorifică nivelul de dezvoltare a expresivităţii vorbirii elevilor din clasele primare
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p53-59 |
53 |
Mihaela Florea |
Percepţia educatorului asupra competenţelor de comunicare ale elevilor
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p60-71 |
60 |
Искендер Топчу |
Коммуникативно-ориентированное обучение английскому языку в условиях аутентичного процесса социализации учеников
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p72-83 |
72 |
Viorica Cazac, Ludmila Armaşu-Canţîr |
Caracteristicile absolute şi variabile în predarea limbii engleze medicale
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p84-90 |
84 |
Lia Oxinoit |
Principiile pedagogice ale Liei Oxinoit
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p91-100 |
91 |