| Revistă de Ştiinţe Socio-Umane nr. 1 (47) 2021 | 
| CUPRINS | 
| Aliona Zgardan-Crudu | Prezentarea terminologiei din domeniul fizicii în manualele școlare (clasele a VI-a – a IX-a) https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p5-10 | 5 | 
| Liliana Saranciuc-Gordea, Beatricie-Valensia Saranciuc | Aspecte de prevenire în combaterea fenomenului de violență la lecțiile de „Dezvoltare personală” în clasele primare https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p11-18 | 11 | 
| Marcela Vîlcu | Fundamente teoretice și metodologice ale educației literar-artistice și lingvistice ca sistem https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p19-27 | 19 | 
| Liliana Saranciuc-Gordea, Irina Panica | Valorificarea învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Arta cunoașterii de sine și a celuilalt” la disciplina „Dezvoltare personală” în clasele primare https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p28-36 | 28 | 
| Cristina Lașcu | Rolul evaluării în proiectarea curriculară a instruirii https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p37-42 | 37 | 
| Alexandra-Cristina Nicolescu | Rolul psihologului sportiv în pregătirea pentru concurs https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p43-52 | 43 | 
| Iana Tatiana-Irina | Tipologia activităţilor didactice care valorifică nivelul de dezvoltare a expresivităţii vorbirii elevilor din clasele primare https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p53-59 | 53 | 
| Mihaela Florea | Percepţia educatorului asupra competenţelor de comunicare ale elevilor https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p60-71 | 60 | 
| Искендер Топчу | Коммуникативно-ориентированное обучение английскому языку в условиях аутентичного процесса социализации учеников https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p72-83 | 72 | 
| Viorica Cazac, Ludmila Armaşu-Canţîr | Caracteristicile absolute şi variabile în predarea limbii engleze medicale https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p84-90 | 84 | 
| Lia Oxinoit | Principiile pedagogice ale Liei Oxinoit https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v47.i1.p91-100 | 91 |